Založ si blog

Telepat.

Určite sa aj vám stalo že vás „milo“ prekvapil človek ktorý s vami pracuje už nejaký ten piatok. Najlepšie na tom je, že pracujete, rozprávate a žijete a zrazu sa vám zdá že to bola ilúzia. Možno práve preto že človek v práci / ak ju nemení často/ nadväzuje vzťahy. Je to hra páči nepáči, rozumieme si či nie, šplhám či podliezam… kariéra, osobný prospech…. taký sme. Ale udivuje ma ak kolega /12 hodinová služba/  v práci si po dlhšom pracovnom vzájomnom vzťahu myslí že vidím do jeho hlavý a čítam jeho myšlienky. Nie som telepat.  Snažíme sa v práci si navzájom vychádzať, možne kompromisy… Ale koniec koncov je to vždy hra. Hra buď podľa pravidiel alebo subjektívnych pocitov a následne pestovaniu rektálneho skialpinizmu. Niekde som počul buď je vojna lampasácka alebo mazácka!! Človek chce byť dobrý, s každým vyjsť, ale nedá sa to ak sú jednotlivci ktorí vidia iba svoju „hlavu“ do ktorej ak ste telepat vidíte, potom je všetko ako má byť „podľa“ nich. Kto má v tedy prísť na scénu, aby uviedol všetko na pravú mieru?? Ak nie režisér sám život. Dobro sa vždy oplatí robiť, a božie mlyny melú pomaly ale isto!!  Možno nedáme rabaka ale nám podrazia nohy a vyštverajú sa na náš chrbát, ale pozor pod každým sa raz zatrasie stolička. Čo na záver, ak by ste vedeli o kurze „na telepata“ dajte mi vedieť, určite sa neprihlásim iba ja sám. Lebo o čo ide pochopiť toho druhého ale zároveň aby sme aj my boli pochopený – DIALÓG.

Kniha kníh.

02.08.2010

Keby som sa opýtal každého z vás či máte obľúbenú knihu, väčšina z vás by pritakala že áno. Mňa osobne v detstve formovali knihy sira Waltera Scotta: Ivanhoe, Rob Roy…. 🙂 Kniha má byť súčasťou bytia človeka, ozdobou bytu a sprievodkyňou pre spaním. Nik a nič nenahradí dotyk, vôňu, prevedenie, proste knihu. Osobne mňa dosť konfrontovala skutočnosť, keď je [...]

Ruženec. I.

31.07.2010

Každé ráno a či večer mám pri sebe svoj ruženec. Niekedy sa sním zobudím či zaspím v náručí. Ja osobne preferujem ten typ ruženca ktorý v prstoch cítite. Príjemný je drevený alebo perlový, hlavne nech je v chlapských rukách ťažký. Na dĺžke nezáleži dôležité je však správny a presný počet zrniek na ňom. Ani na farbe, tvare zrniek tak nezáleži hlavne nech [...]

Ruženec.

30.07.2010

Mám 38 rokov ale stále mám pri sebe túto šnúrku perál pri sebe. Je to môj poklad, moje puto. Sprevádza ma od môjho obrátenia, ale je to beh na dlhé trate. Preberám ho keď idem BUSom do práce či z práce, alebo keď kráčam ulicami. Je to modlitba, rozhovor teda uvedomenia si prítomnosti Nebeskej Matky Márie. A cez Máriu k Ježišovi. Ruženec toľko podôb umeleckých ale aj [...]

Zuzana Čaputová / Aurel Sabó / Jaroslav Krám / Juraj Štefanka /

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

Vít Rakušan

Rakušan: Migračný pakt nie je skvelý, ale nové pravidlá sú potrebné. Podľa Babiša klame

18.04.2024 15:12

Podľa Rakušana kým budú v ČR budú ukrajinskí utečenci, Česko bude mať v solidárnom systéme výnimku.

SR Čaputová LPR Zbierka Onkológia Deň Narcisov BAX

Žlté narcisy dodávajú nádej a pomáhajú, zbierku podporila aj prezidentka

18.04.2024 14:06

Vďaka podľa nej patrí dobrovoľníkom, ale aj všetkým, ktorí sa rozhodnú podporiť dobrú vec a prejavia tak solidaritu s onkologickými pacientmi.

Rapid Life

Súd oslobodil spod obžaloby exšéfa odboru NBS Barriho v kauze Rapid Life

18.04.2024 14:02

Rozsudok nie je právoplatný, o odvolaní prokurátora rozhodne Najvyšší súd.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 6621x
Priemerná čítanosť článkov: 1655x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy