Založ si blog

Kniha kníh.

Keby som sa opýtal každého z vás či máte obľúbenú knihu, väčšina z vás by pritakala že áno. Mňa osobne v detstve formovali knihy sira Waltera Scotta: Ivanhoe, Rob Roy…. 🙂 Kniha má byť súčasťou bytia človeka, ozdobou bytu a sprievodkyňou pre spaním. Nik a nič nenahradí dotyk, vôňu, prevedenie, proste knihu. Osobne mňa dosť konfrontovala skutočnosť, keď je vaša obľúbená kniha sfilmovaná. Zrazu dej je iný, predstavitelia sa nepodobajú tým vašim, čaro sa stratilo. Preto odporúčam si knihu ešte pred sfilmovaní prečítať, aby vám to nezobralo chuť do čítania až do konca. Momentálne čítam knihu kníh Bibliu, osobne si myslím že každý kto verí v Boha by si ju mal prečítať. Mám také do „vrecka“ prevedenie od SSV, dá sa niesť v ruksaku, otvoriť vo vlaku. Treba si nájsť čas, prostredie a len otvoriť. Ja osobne cvičím a doporučuje sa aby cviky boli pravidelné a v rovnakom čase, akoby sa malo telo tešiť na ten čas. A tak aj čas pri knihe by mal byť plný očakávania čo prinesú ďalšie kapitoly. Mal by sa vás zmocniť pocit prvého rande, už už… 🙂 Možno niektorým slovám nerozumieť, ťažko pochopiť ale v tedy pri knihe Kníh je to jedno lebo jej slová dopadnú do čitateľa, dotknú sa v určitom čase srdca, vyplavia sa z vášho vnútra. Biblia začína stvorením sveta a končí Nebeským kráľovstvom. Možno sa zdá že je hrubá a ťažká, ale prečo by nemala je božia. Nech otvoríte kdekoľvek cítite ako by sa konkrétne prihovárala k vám. Preto má svoje miesto v domácej knižnici, a právo sa nazýva knihou kníh.

Telepat.

03.08.2010

Určite sa aj vám stalo že vás „milo“ prekvapil človek ktorý s vami pracuje už nejaký ten piatok. Najlepšie na tom je, že pracujete, rozprávate a žijete a zrazu sa vám zdá že to bola ilúzia. Možno práve preto že človek v práci / ak ju nemení často/ nadväzuje vzťahy. Je to hra páči nepáči, rozumieme si či nie, šplhám či podliezam… kariéra, osobný [...]

Ruženec. I.

31.07.2010

Každé ráno a či večer mám pri sebe svoj ruženec. Niekedy sa sním zobudím či zaspím v náručí. Ja osobne preferujem ten typ ruženca ktorý v prstoch cítite. Príjemný je drevený alebo perlový, hlavne nech je v chlapských rukách ťažký. Na dĺžke nezáleži dôležité je však správny a presný počet zrniek na ňom. Ani na farbe, tvare zrniek tak nezáleži hlavne nech [...]

Ruženec.

30.07.2010

Mám 38 rokov ale stále mám pri sebe túto šnúrku perál pri sebe. Je to môj poklad, moje puto. Sprevádza ma od môjho obrátenia, ale je to beh na dlhé trate. Preberám ho keď idem BUSom do práce či z práce, alebo keď kráčam ulicami. Je to modlitba, rozhovor teda uvedomenia si prítomnosti Nebeskej Matky Márie. A cez Máriu k Ježišovi. Ruženec toľko podôb umeleckých ale aj [...]

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 6615x
Priemerná čítanosť článkov: 1654x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy